De mensen van Carglass®

Echte aandacht staat centraal in onze organisatie.

Als organisatie sta je ergens voor. Dat heeft te maken met wat je doet, maar ook met wie je wil zijn. Voor Carglass® heeft service altijd centraal gestaan. Maar eigenlijk dekt dat voor ons de lading niet. Wij willen net iets verder gaan, net iets meer doen. Het zijn dag in, dag uit onze mensen die dat uitdragen naar de klant.

Het Carglass® DNA: aandacht voor mensen, zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers. Er is veel ruimte binnen het bedrijf voor zelfontwikkeling in de vorm van een opleidingsbudget en daarnaast is er ook een sterk vitaliteitsprogramma. Daar wordt regelmatig gebruik van gemaakt om bijvoorbeeld te stoppen met roken, maar ook om beter met stress om te gaan.

Tijd voor wat leuke feitjes over de mensen van Carglass® en onze werkwijze!

Wist je dat al onze tv-commercials en fotografie altijd echte Carglass® medewerkers bevatten? Ja, je kunt echt door Paul of Martijn geholpen worden in een van onze servicecentra! Niet alleen de monteur in beeld, maar ook de mensen op de achtergrond werken bij Carglass®. Geen acteer-, maar vakwerk!

Bij Carglass® wordt je geholpen door de monteur zelf in plaats van door een receptioniste. Dit zorgt ervoor dat klanten zich meer betrokken voelen. Daarnaast kunnen klanten live meekijken tijdens de werkzaamheden aan hun auto.

In 2016 ontving Carglass® de ‘Kroon op het werkprijs’ voor de omgang met duurzame inzetbaarheid. En daar zijn we erg trots op!

Carglass® heeft een eigen cao, doet niet aan jeugdloon en biedt een elke medewerker een individueel opleidingsbudget van € 1500,- per drie jaar. Zo leiden we echte vakmannen en -vrouwen op!

Iedere groep van twaalf medewerkers heeft een eigen coach, dat versterkt de dialoog en het onderling vertrouwen op de werkvloer.

Ieder jaar vindt de ‘Best of Belron’ plaats. Daarin nemen autoruitspecialisten uit dertig landen het tegen elkaar op om te bepalen wie de beste monteur is. De prijs ging in 2014 naar Nederland toen Robin uit Arnhem de prijs in de wacht sleepte met een score van 98,8%!

Wat heeft de klant daar uiteindelijk aan? Wanneer je echte aandacht krijgt, dan kun je echte aandacht geven. Carglass® mensen zijn hulpvaardig en toegewijd. Dat merken onze klanten ook; zij beoordelen onze service gemiddeld met een score van 74 uit 100!

Heb je interesse in een carrière bij Carglass® of wil je meer weten over onze kernwaarden als bedrijf? Ga dan naar werkenbijcarglass.nl voor meer informatie.