01-08-2012

Service centers spelen in op het nieuwe werken

Gratis Wi-Fi bij Carglass service centers

Vanaf juni 2012 kunnen alle bezoekers van de Carglass service centers gebruik maken van gratis draadloos internet. Voor klanten die gedurende een onderhoudsbeurt van de auto lange tijd moeten wachten biedt de komst van gratis Wi-Fi de mogelijkheid om door te werken.

Nieuwe werken

Met de draadloze internetverbinding speelt Carglass in op het nieuwe werken, waarbij de werknemer niet noodzakelijkerwijs op een vaste werkplek zit. Onderzoek onder de klanten heeft namelijk aangetoond dat 42% van de ondervraagden gebruik zou maken van een internetverbinding bij Carglass als deze gratis wordt aangeboden. Een kwalitatieve ruitvervanging neemt ongeveer 2 uur in beslag, de lijm moet drogen nadat de nieuwe ruit is geplaatst. Door de gratis internetservice wordt het wachten een stuk aangenamer gemaakt voor de klant.

App

Naast de gratis draadloze internetverbinding heeft Carglass een nieuwe applicatie voor de Android mobiele telefoons geïntroduceerd. Met deze applicatie is het mogelijk om schade aan de autoruit door te geven en een afspraak te maken. De Carglass iPhone app werd in januari 2011 geïntroduceerd en biedt klanten de mogelijkheid om op elk moment van de dag schade te melden.

Gebaseerd op