01-10-2014

Nog meer service op nieuwe locatie Carglass Roermond

Om haar klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, verhuist Carglass Roermond per 1 oktober naar een nieuwe locatie. Het nieuwe service center aan de Broekhin Noord 66A is goed bereikbaar en is zo ingericht dat er nog meer kwaliteit en service geboden kan worden.

Het nieuwe service centrum van Carglass Roermond speelt onder meer in op het ‘nieuwe werken’. Klanten kunnen er gebruikmaken van gratis Wifi terwijl ze wachten op de reparatie of vervanging van hun autoruit. Er is gekozen voor een ruimte die kleiner is dan het vorige pand, waardoor het mogelijk is deze logistiek handiger in te delen. Afstanden zijn korter, waardoor de klant nog sneller kan worden geholpen.

Bij de geheel nieuwe inrichting staat openheid centraal. De nieuwe wachtruimte is voorzien van een panoramische glaswand, waardoor klanten goed kunnen volgen hoe de monteurs aan hun auto werken. Afscheidingen tussen de klant en de werkplaats zijn verdwenen, de auto-eigenaren mogen nu ook bij de werkruimten zelf gaan kijken. Zo wil Carglass de klanten nog meer bij de werkzaamheden betrekken.

Het was een uitdrukkelijke wens van Carglass Roermond om op bedrijventerrein Broekhin te blijven. Dit vanwege de goede bereikbaarheid en de vele winkels in de omgeving, zoals het Retailpark en de Designer outlet. Voor klanten die willen gaan winkelen tijdens de reparatie of vervanging van hun ruit, heeft Carglass leenfietsen beschikbaar.

Vaak ontstaat autoruitschade door opspattende steentjes. Snelle reparatie is van belang, een ‘sterretje’ kan anders makkelijk doorscheuren. Ook bij auto-inbraak is de behoefte aan snelle hulp groot. Slachtoffers van een dergelijk misdrijf worden door Carglass dag en nacht geholpen. Carglass blijft daarnaast service aan huis bieden voor inwoners uit Roermond en omgeving.