Onze klanten beoordelen onze service met 4.6/5 (gebaseerd op 15,139 beoordelingen)

Karen Dijkstra (47) is per 1 maart 2015 aangetreden als sales directeur bij Carglass Nederland. Zij wordt binnen Carglass verantwoordelijk voor de belangrijkste business partners: de verzekerings- en leasemaatschappijen.

Karen Dijkstra heeft zeer ruime ervaring in de automotive- en de verzekeringsbranche. Sinds 2005 is ze werkzaam geweest voor ABZ en Solera. Hier heeft zij diverse sales functies vervuld, waaronder die van Associate Managing Director bij ABZ. In haar laatste functie was Dijkstra binnen Solera verantwoordelijk voor de International Sales.

Dijkstra: “Het is voor mij een fantastische uitdaging om mede richting te mogen geven aan de ambitieuze plannen en de verdere ontwikkeling van Carglass. Hierbij ligt de focus vanuit sales op het uitbouwen van onze waardepropositie en onderscheidend vermogen, om hiermee het verschil te maken voor onze business partners.”

Douwe Bekius, algemeen directeur Carglass Nederland, is verheugd met het aantreden van Karen Dijkstra: “Karen combineert een prachtige managementstijl, die teams sterker maakt, met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, hoge klantgerichtheid en inlevingsvermogen.”

Over Carglass

Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste en meest geavanceerde glasherstelbedrijf voor voertuigen. In ons land is Carglass marktleider in de markt van reparatie en vervanging van voertuigbeglazing. Carglass richt zich vooral op het gemak van de klant en het beperken van de schadelast door tijdige en hoogwaardige reparaties van autoruitschade. In Nederland heeft Carglass tientallen Service Centers en mobiele servicebussen voor het repareren of vervangen van autoruiten. In geval van nood worden automobilisten ook buiten kantooruren geholpen.