Onze klanten beoordelen onze service met 4.6/5 (gebaseerd op 15,138 beoordelingen)
Carglass haalt alle beschikbare monteurs naar regio voor de vele spoedreparaties

Honderden auto’s in Noord-Brabant zijn gisteravond en vannacht zwaar beschadigd door hagelstenen. Monteurs van Carglass zijn in de regio Eindhoven tot diep in de nacht aan het werk geweest om zoveel mogelijk automobilisten direct te kunnen helpen. De autoruitexpert heeft een crisisteam samengesteld en heeft vanmorgen vanuit alle vestigingen extra monteurs naar het zuiden van het land laten komen. Prioriteit is nu om alle ruiten zo snel mogelijk te vervangen zodat alle getroffen automobilisten weer snel de weg op kunnen.

Sinds de hagelstorm van gisteravond stromen de meldingen van autoruitschade binnen. Honderden auto’s in Noord-Brabant, met name de regio Eindhoven, zijn zwaar beschadigd door de enorme hagelstenen. Ruiten vertonen flinke barsten of zijn soms zelfs helemaal ingeslagen.

Carglass heeft een crisisteam samengesteld om alle auto-eigenaren zo snel mogelijk uit de brand te helpen. Vannacht zijn in de regio Eindhoven drie keer zoveel monteurs als normaal aan het werk geweest. Alle beschikbare monteurs uit het hele land zijn nu naar de regio gehaald en medewerkers van het hoofdkantoor springen bij op het call center om alle getroffen auto-eigenaren zo snel mogelijk te woord te kunnen staan. Momenteel wordt overwogen om extra locaties beschikbaar te maken. Met man en macht wordt er gewerkt om alle getroffen automobilisten zo snel mogelijk te helpen en ze weer veilig de weg op te laten gaan.

Over Carglass
Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste en meest geavanceerde glasherstelbedrijf voor voertuigen. In ons land is Carglass marktleider in de markt van reparatie en vervanging van voertuigbeglazing. Carglass richt zich vooral op het gemak van de klant en het beperken van de schadelast door tijdige en hoogwaardige reparaties van autoruitschade. In Nederland heeft Carglass tientallen Service Centers en mobiele servicebussen voor het repareren of vervangen van voertuigbeglazing. In geval van nood worden automobilisten ook buiten kantooruren geholpen.

Carglass® en het logo zijn geregistreerde merken van Belron S.A. en haar dochtervennootschappen.

E I N D E  P E R S B E R I C H T