Onze klanten beoordelen onze service met 4.6/5 (gebaseerd op 15,138 beoordelingen)
Noodservice van Carglass kreeg in een paar uur tijd bijna 150 meldingen

Nederlandse toeristen die momenteel vakantie vieren in de regio rond het Gardameer hebben te maken met beschadigde autoruiten als gevolg van zware hagelbuien. Na het noodweer, dat woensdagavond over het gebied in Noord-Italië trok, kwamen er in korte tijd bijna 150 meldingen binnen bij de klantenservice van Carglass van gedupeerde automobilisten. Het slechte weer gezorgd voor scheuren en barsten in de ruiten van hun auto’s. Prioriteit van Carglass is om deze beschadigingen zo snel en veilig mogelijk te verhelpen.

Om ervoor te zorgen dat de vakantie zo min mogelijk wordt beïnvloed zijn de monteurs van Carglass hard aan het werk om de gedupeerde Nederlandse toeristen weer zo snel mogelijk weer de weg op te krijgen.  Hiervoor is er binnen Carglass Italië een speciaal team opgezet om de Nederlandse gedupeerden zo snel en veilig mogelijk te helpen. Dit maakt onderdeel uit van de Carglass buitenlandservice.

Carglass zit in bijna alle Europese landen en getroffen Nederlandse toeristen kunnen in het geval van autoruitschade contact opnemen met het callcenter in Nederland. Vanuit Nederland zorgt het ruitschadebedrijf zorgt ervoor dat een plaatselijke Carglass-monteur de ruitschade oplost. De afwikkeling wordt in veel gevallen rechtstreeks met de verzekeraars en leasemaatschappijen gedaan.

Het noodweer dat voor de schade heeft gezorgd vond plaats kort voor de traditionele ‘wisseldag’ van aankomende zaterdag. Dit is de dag waarop veel vakantievierders wisselen van locatie of weer beginnen aan de terugreis. Carglass kan nog niet inschatten of alle opgelopen ruitschades tegen die tijd zijn hersteld.

Over Carglass
Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste en meest geavanceerde glasherstelbedrijf voor voertuigen. In ons land is Carglass marktleider in de markt van reparatie en vervanging van voertuigbeglazing. Carglass richt zich vooral op het gemak van de klant en het beperken van de schadelast door tijdige en hoogwaardige reparaties van autoruitschade. In Nederland heeft Carglass tientallen Service Centers en mobiele servicebussen voor het repareren of vervangen van voertuigbeglazing. In geval van nood worden automobilisten ook buiten kantooruren geholpen.

Carglass® en het logo zijn geregistreerde merken van Belron S.A. en haar dochtervennootschappen.

EINDE PERSBERICHT

Voor meer informatie:                      Sparrow & Partners Communications