Onze klanten beoordelen onze service met 4.6/5 (gebaseerd op 15,139 beoordelingen)
GlasGarage kiest voor Belron®

Belron® is verheugd om aan te kondigen dat GlasGarage heeft gekozen voor aansluiting bij Belron®. Emil Voorhorst startte in 1986 met ruitherstelactiviteiten, waarna in 1993 GlasGarage werd opgericht. Sindsdien is GlasGarage uitgegroeid tot een landelijk opererende franchiseorganisatie met haar hoofdkantoor in Breda. GlasGarage opereert onder andere vanuit shop-in-shops binnen autobedrijven of carrosseriebedrijven, en ook stand alone. Door de overname kan GlasGarage een verdere impuls geven aan de ingezette strategie en professionalisering van het bedrijf. Emil Voorhorst blijft verbonden aan GlasGarage en Belron®. Belron Holland B.V. neemt alle aandelen van de GlasGarage-formule over, en de vestiging in Breda.

Belron® is na de overname met drie organisaties actief in de Nederlandse markt, namelijk Autotaalglas, Carglass® en GlasGarage. De drie organisaties blijven onafhankelijk van elkaar opereren, hebben hun eigen management, netwerk en specifieke positionering in de markt.

Emil Voorhorst, algemeen directeur GlasGarage:
“De enorme marktkennis en know how van Belron® sluiten uitstekend aan bij de strategie van GlasGarage, waarbij de focus nog nadrukkelijker komt te liggen op onder andere organisatie efficiency, technische ontwikkelingen en  bijbehorende waarborging van diverse processen. GlasGarage en Belron® gaan intensief samenwerken aan het verder verbeteren van de rendementspositie van de aangesloten franchisenemers door onder andere inkoopbundeling. Met de keuze voor Belron® gaat GlasGarage vol vertrouwen een goede toekomst tegemoet.”

Douwe Bekius, Managing Director Belron® Holland:
 “Door de verschillende organisaties naast elkaar te laten opereren, kunnen we optimaal invulling geven aan de behoefte aan differentiatie die we zien in de markt. Net als in andere markten hebben onze business partners en consumenten verschillende behoeften als het gaat om dienstverlening, en behoefte om te kunnen kiezen. Het in stand houden van verschillende organisaties naast elkaar is dus van belang voor zowel onze business partners, de consument als Belron®. Belron® zal haar expertise inzetten om GlasGarage niet alleen succesvol te laten zijn op korte termijn, maar ook in de toekomst. Ik begrijp de stap van GlasGarage en heet iedereen van harte welkom bij Belron®.”