Onze klanten beoordelen onze service met 4.6/5 (gebaseerd op 15,138 beoordelingen)
Automobilisten kunnen na succesvolle pilot nu terecht bij 15 vestigingen

Carglass breidt de hersteldienst voor kleine autoschades uit. Na een succesvolle pilot kunnen automobilisten vanaf begin mei bij 15 Carglass-vestigingen hun krassen, putjes en deuken laten repareren. Het gaat om kleine schades die zijn ontstaan door bijvoorbeeld een tik van een boodschappenkarretje, een kras van een sleutel of een putje door de openslaande deur van de auto naast je. Veel automobilisten laten dergelijke schades zitten vanwege de hoge kosten, de lange hersteltijd en de gevolgen voor de no-claim korting van de verzekering. Carglass biedt hier nu een oplossing voor.

Voordat Carglass een ruit vervangt of repareert, loopt de monteur altijd even met de automobilist om de auto heen om de gehele staat in kaart te brengen. Het viel Carglass op dat twee derde van de auto’s kleine schades heeft en dat auto-eigenaren zich hieraan ergeren, maar dat ze deze niet laten repareren vanwege de kosten en de tijdsinvestering die dit met zich meebrengt. Dit was voor Carglass de aanleiding om een transparante en hoogwaardige reparatieservice zonder ‘gedoe’ te ontwikkelen.

Carglass heeft het afgelopen jaar in vijf vestigingen een succesvolle pilot gedraaid met deze nieuwe hersteldienst. Door te werken met hoogwaardige materialen en innovatieve reparatietechnieken, is  een kortere reparatietijd dan bij traditionele herstellers en hoge kwaliteit te waarborgen. Door te werken met vaste, transparante prijzen, weet de automobilist van tevoren precies waar hij aan toe is en wordt bovendien onnodige administratie en de daarbij behorende kosten voorkomen.

Willem Mes, directeur operations van Carglass: ,,In een markt die zo razendsnel in ontwikkeling is, wil Carglass geen genoegen nemen met een status quo. Daarom zijn wij constant in gesprek met allerlei partijen en kijken we naar nieuwe proposities, zoals het herstellen van kleine autoschades. De afgelopen periode is gebleken dat wij in staat zijn om de kennis en techniek in huis te halen om een  oplossing te bieden voor deze kleine schades die wel bij de behoeften van de consument aansluit. De klanttevredenheid voor autoschadeherstel is net zo hoog als voor ons glasherstel en we zien klanten vaak terugkomen met andere kleine schades aan hun auto. We zijn verheugd dat we deze dienst nu breder kunnen introduceren en dat we nog meer auto-eigenaren een oplossing kunnen bieden voor hun kleine autoschades.

Over Carglass

Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste en meest geavanceerde glasherstelbedrijf voor voertuigen. Carglass richt zich vooral op het gemak van de klant en het beperken van de schadelast door tijdige en hoogwaardige reparaties van autoruitschade. In Nederland heeft Carglass tientallen Service Centers en mobiele servicebussen voor het repareren of vervangen van autoruiten. In geval van nood worden automobilisten ook buiten kantooruren geholpen.

Carglass® en het logo zijn geregistreerde merken van Belron S.A. en haar dochtervennootschappen.

E I N D E  P E R S B E R I C H T

Voor meer informatie:                                              Sparrow & Partners Communications

Wendy de Wild

Telefoon: 070-3620808