Onverwachts verhinderd?
Annuleer alstublieft op tijd!
U heeft een afspraak gemaakt bij Carglass® en er is iets tussen gekomen. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Een afspraak wijzigen kan eenvoudig in MijnCarglass. Gebruik daarvoor de persoonlijke link die u heeft ontvangen in de e-mail omtrent uw afspraak. Wilt u een afspraak helemaal afzeggen? Doe dat dan alstublieft op tijd.
Waarom vragen we u op tijd te annuleren?
Uw materialen worden besteld en naar het filiaal vervoerd
Wanneer uw ruit vervangen moet worden, dan zorgen wij ervoor dat vanuit ons centrale magazijn in Hasselt de juiste ruit naar het door u gekozen filiaal wordt gebracht. Wanneer u pas op het laatste moment cancelt, dan worden er spullen door het land gereden die niet gebruikt worden en dat is niet alleen zonde van de tijd van de chauffeur, maar ook nog eens onnodig schadelijk voor het milieu.
Onze monteurs blijven graag bezig!
Wanneer u op het laatste moment annuleert, dan kunnen onze medewerkers die gaten vaak niet meer opvullen. Dat betekent dat de monteur even een kop koffie kan drinken. En nog een kop koffie. En nog een kop koffie. Niemand zit graag lang stil op het werk. Wanneer u op tijd annuleert, dan hoeven onze monteurs zich niet te vervelen.
We hadden een ander kunnen helpen
Wanneer u te laat annuleert, dan kunnen wij vaak niemand meer inplannen op dit tijdstip. Dat is jammer, want wij helpen mensen graag snel met hun ruitschade. Als u op tijd annuleert, dan helpen wij een ander sneller!
En wist u dat...?
…uw dag niet stilstaat tijdens uw afspraak? Zo hebben wij flexplekken op de servicecentra waar u gebruik kunt maken van het Wifi-netwerk en een heerlijk gratis kopje koffie of thee.
Wilt u liever snel even een boodschap doen of een beetje bewegen? Vraag dan naar een handige gratis leenfiets!